« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
آوای رودکوف-مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتباری بالغ بر 23 میلیاردتومان برای احیای بافت تاریخی کهگیلویه نیاز است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: محمود باقری در نشست ستاد خدمات اجرایی سفر در دهدشت از گردشگری به عنوان یک صنعت در دنیا یاد کرد و افزود: گردشگری یک صنعت بدون دود است که می تواند حافظ منابع طبیعی باشد و توسعه پایدار ایجاد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کشور ایران به لحاظ میراث تاریخی و جاذبه های معنوی بین پنج کشور اول دنیاست که این جایگاه بسیار خوبی است و اما ما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی از حضور 1700 گردشگر خارجی در سالجاری در استان خبر داد و افزود: این در حالی است که سال گذشته فقط 600 گردشگر در استان داشتیم.

وی بیان کرد: یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید ایجاد امنیت در عرصه های مختلف است که گردشگری هم تابع امنیت می باشد و اگر امنیت سیاسی و اقتصادی در یک کشور حاکم باشد گردشگران بسیاری با آن سمت سو خواهند رفت.

باقری از بافت تاریخی دهدشت به عنوان یک مکان گردشگری فوق العاده خبر داد و تصریح کرد: هزینه بالغ بر 23 میلیارد تومان جهت احیا و تملک منازل اطراف این بافت نیاز است.

باقری خواستار ایجاد یک پارک اسکان توسط شهرداری شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: