« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۸
آوای رودکوف-مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهدا برای اعتلای دین اسلام و حفظ ارزشها وحفظ میهن خود به جبهه ها رفتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،دکتر رضا دهبانی پور در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه عکس عاشورایی و شهدا که در سالن خدیجه کبری(س) شهرستان لنده  برگزار شد ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع‌مقدس گفت: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  خدمت به شهدا را ادای دین وانجام وظیفه دانست و خاطر نشان کرد: این خدمت کوچک ترین کاری است که می توانیم در حق شهدا انحام بدهیم.

وی افزود: شهدا برای اعتلای دین اسلام و حفظ ارزشها وحفظ میهن خود به جبهه ها رفتند؛ شهدا برای دینشان و حفظ آن جنگیدند و وظیفه امروز ما نسبت به شهدا سنگین است.

ایشان در ادامه با اشاره به رشادتهای این دو شهید بزرگوار افزود:منهم سردار کریمی را در هفت تپه ،دهلاویه ،کربلای چهار و پنج دیدم و در جوار فرمانده دلاورش سردار واهبی زاده با جانفشانیهایش آشنا هستم.

دکتر دهبانی پور اظهار کرد،نام شهید سهرابی ثانی و سردار شهید جانمحمد کریمی    دلاورمردیها وایثارگریهای رزمندگان اسلام  را درذهنها تداعی می کند.
ایشان همچنین به  رشادتهای شهید نوایی از دیگر شهدای این شهرستان اشاره نمود و گفت:دانش آموز دبیرستانی بودم که برای فتح خرمشهر به جبهه ها اعزام شدیم و در انجا کمک آرپیچی زنی داشتم که رشادت و پایمری وی وصف ناشدنی  بوده ولی هیچگاه دیگر او را ندیدم  تا اینکه شنیدم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مدیر کل ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما همه مدیون خون شهدا هستیم گفت: باید فرهنگ شهید و شهادت را در قالب هنر و اثرهای هنری ماندگار و به نسل‌های بعد منتقل نماییم.
گفتنی است در پایان این مراسم مدیر کل ارشاد اسلامی در معیت همراهان و مسولان شهرستانی از خانواده این دو شهید دیدار و با اهداء لوح تقدیری از آنها تجلیل نموده است.

                                                                                                         

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: