« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
آوای رودکوف:مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات و دادن وعده ها صداقت داشته باشند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست ارتقای امنیت اجتماعی انتخابات که سه شنبه هفتم بهمن ماه برگزارشد، افزود: گاهی داوطلبان وعده هایی را می دهند که انجام آن از عهده آنها خارج است و یا انجام ان وظیقه آنها نیست.

وی بیان کرد: دستگاهها و ادارات این استان در زمینه انتخابات باید به گونه ای  عمل کنند که  مردم به آنها اعتماد کنند و مردم اطمینان دهند که ما امانت دار آرای آنها هستیم و ارای مردم جابجا نمی شود.

میرمحمدی تصریح کرد: اگر دارات دولتی در انتخابات دخالت کنند بدون شک اعتماد عمومی را خدشه دار می کنند و باعث ایجاد مشکلاتی در برگزاری انتخابات خواهند شد.

مدیرکل امور اجتماعی.....: خاطرنشان کرد: در فضای مجازی شاهد تخریب یه فرد یا گروه های سیاسی توسط افراد مختلف هستیم و گاهی شایعه پراکنی می کنند  که باید همه دستگاههای مربوطه در این زمینه فعالیت کنند و از رخ دادن این اتفاقات در فضای مجازی جلوگیری شود.
وی افزود: گاهی کاندیداها با تبلیغات محیطی که انجام می دهند که گاهی دیوار نویسی و چسباندن پوستر برروی دیوار خانه هاست باعث ایجاد نارضایتی در میان مردم می شود دستگاههای متولی نیز باید در این خصوص برنامه ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام میرمحمدی در ارتباط با بحث های قومی و قبیله ای در انتخابات، اظهار کرد: در گچساران بیشتر با مباحث قومی مواجهه هستیم اما در مرکز استان و کهگیلویه بحث های قومی و قبیله ای بیشتر وجود دارد اگر به این بحث ها دامن زده شود پیامدهای ناخوش آیندی به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: مسایل قومی و قبیله ای با شعار نظام ما خیلی هماهنگی ندارد و باید اصل شایسته سالاری را برای انتخاب فرد اصلح در نظر گرفته شود.

مدیرکل امور اجتماعی....: اضافه کرد: باهمکاری مردم، مسئولان و کاندیداها دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی سالم در ارامش، با حضور حداکثری و با نشاط برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: