« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
آوای رودکوف-سرپرست دانشگاه اصفهان گفت: ایران رتبه نخست تولید علم در منطقه را دارد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج، هوشنگ طالبی در همایش استانی کرسی آزاد اندیشی که دوشنبه ۶ بهمن ماه با حضور روئسای دانشگاههای کهگیلویه و بویراحمد همچنین عضو هیئت های علمی دانشگاههای این استان برگزار شد، افزود: کشور ما رتبه اول تولید علم از نظر کمی در منطقه را دارد.

وی بیان کرد: کشور از جهت تولید علم در دنیا نسبت به جمعیت به طور عام و نسبت به جمعیت دانشگاهی به طور خاص وضعیت بهتری نسبت به پانزده سال گذشته داشته است.

سرپرست دانشگاه اصفهان تصریح کرد: رتبه علمی کشور در دنیا به اندازه علم ایجاد شده نیست که دلیل آن می تواند نداشتن کیفیت علم های تولید شده و نداشتن تولیدات علمی عمیق باشد.

طالبی افزود: هدف یک هیئت علمی و استاد دانشگاه نباید تنها چاپ مقالات باشد بلکه باید فعالیت خود را در بخش پژوهشی افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در بخش علوم انسانی مزیت دارد اما با این وجود نتوانسته ایم این را در بعد جهانی نشر دهیم.

سرپرست دانشگاه اصفهان اظهار کرد: باید به سمت نظریه پردازی حرکت کنیم فعالیت های پژوهشی را انسجام دهیم و تنها با چاپ مقاله اکتفا نکنیم.

همچنین محمدرضا رحیمی رییس دانشگاه یاسوج، بیان کرد: هدف از برگزاری همایش راه اندازی  کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناطره در دانشگاههای این استان است.

وی بیان کرد: در این کرسی ها زمینه ارایه نظریه های جدید و ترویج آنها و ساماندهی آنهاست که مورد حمایت قرار گیرند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: