« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
مردم کهگیلویه نماینده ای می خواهند از جنس خودشان کسی که با درد فقر و محرومیت آشنا باشد و در کاخ ها و ماشین های لوکس ماوا نکرده باشد

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

مطلبی که در ادامه می خوانید  از  طریق کاربران این پایگاه خبری ارسال گردیده که به منظور گرم شدن تنور انتخابات و آشنایی بیشتر با نامزدهای انتخابات مجلس عیننا منتشر می گردد.

هرچه به روز انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم تنور انتخابات داغ تر می شود و با توجه به ایلی و عشیره ای بودن منطقه ی کهگیلویه این انتخابات از گرمی و حرارت خاصی برخوردار خواهد بود.

بعد از انصراف و عدم حضور  حاج آقای بزرگواری به عنوان گزینه اصلی و مطرح جریان اصولگرایی و حدس و گمان هایی مبنی بر  رد صلاحیت های احتمالی برخی از نامزدهای کهگیلویه عده ی زیادی برای نامزدی در انتخابات کمر همت بستند و به کارزار انتخابات قدم نهادند در این میان جریان اصولگرایی که تقریباً همیشه پیروز انتخابات کهگیلویه بوده است از نبود کاندیدای شاخص ، مطرح در غیاب جناب آقای بزرگواری رنج می کشید ، تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان آمادگی پوشیدن ردای جریان اصولگرایی را داشتند و مردم طرفدار جریان اصولگرایی  به شدت نگران تفرق آرا و تعدد نامزدهای طیف اصولگرایی در کهگیلویه بودند.

تا اینکه بحول و قوه الهی  خبری بر روی سایتها آمد که:  سید مسعود دانشی اصولگرای واقعی ، مومن، معتمد، پاکدست ، برادر شهید ، با بیان و خوش فکر ، دلسوز و مهربان و قاطع و حامی دولت جمهوری اسلامی به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان کهگیلویه معرفی شده است تقارن این خبر با بارش رحمت الهی را به فال نیک می گیریم باشد که این انتخاب انشاء الله گزینه نهایی مردم کهگیلویه هم باشد.

چرا که مردم کهگیلویه نماینده ای می خواهند از جنس خودشان کسی که با درد فقر و محرومیت آشنا باشد و در کاخ ها و ماشین های لوکس ماوا نکرده باشد، کهگیلویه مردی می خواهد که اهل زد و بند و لابی گری نباشد، به همه با یک چشم نگاه می کند، کهگیلویه نماینده ای می خواهد که غیور و سلحشور و طرفدار ولایت فقیه و نظام و اسلام باشد.

سید مسعود به دلیل تعهد به ولایت فقیه، خوش فکر بودن، داشتن بیان زیبا و سخنور بودن، مهربان و عاطفی و در عین حال قاطع بودن در تصمیم گیری ها، آشنا بودن با محرومیت و فقر مردم و آگاهی به نیازهای جوانان با استعداد کهگیلویه به شغل و بستر رشد و نمو و داشتن دید عدالت محور به همه مردم پا به میدان نهاده ، امیدواریم مردم شریف و فهیم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده با تلاش و رأی خود این فرد شایسته را به نمایندگی برگزینند. انشاء الله

از طرف جمعی از جوانان حزب الهی و ولایی شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
از خداوند متعال پیروزی شما در انتخابات را خواهانم
آری کهگیلویه نماینده ای میخواهد از جنس خودشان که با شناختی که دارم مطمئنم شما نزدیکترین گزینه -از بین نامزدهای مطرح این دوره- به مردم هستید
دعای فقرا و محرومان بدرقه راهتان باد
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
0
جناب سید مسعود دانشی اکنون بنده در حوزه انتخابی حضرت عالی نیستم ولی با شناختی که هم خودم ازت دارم و هم پدرم که همکارتون بود و همیشه ذکر خیرتان میکنه میدونم که اگه به مجلس راه پیدا کنی ان شاالله با نیت خیر و دلسوزانه و توانی که داری و با کمک خداوند متعال ان شاالله برای آبادانی کهگیلویه بزرگ تمام تلاشت انجام میدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: