« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
آوای رودکوف :رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به بیان توصیه‌هایی خطاب به حوزویان پرداخت

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

 حجت‌الاسلام محسن قرائتی شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، خطاب به حوزویان گفت: اگر می‌خواهید به مسائل سیاسی بپردازید به هر شعاری گوش ندهید، به هر اشک و سوگندی گول نخورید، به هر توجیهی دل نبندید و به هر تفریحی اطمینان نکنید.

وی برای هر یک از این توصیه‌ها، آیاتی از قرآن کریم را بیان کرد و در ادامه گفت: با هر سخنرانی اغفال نشوید، به هر اظهار ایمانی اطمینان نکنید، به هر چهره و جلوه‌ای خیره نشوید، به هر دوستی اعتماد نکنید، هر نیرویی را جذب نکنید و به هر شنونده‌ای اطمینان نکنید.

مشکلات مملکت به دلیل عمل نکردن به قرآن است

حجت‌الاسلام قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به رئیس جمهور گفتم که مشکلات و آسیب‌های مملکت به این دلیل است که به قرآن عمل نمی‌شود.

این استاد حوزه اضافه کرد: چرا بعد از ۳۵ سال این همه شهرک بی‌مسجد داشته باشیم؟ مگر قرآن، ذکر نیست؛ باید برگردیم قرآنی و نهج البلاغه‌ای زندگی کنیم.


 
منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: