« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
آوای رودکوف:مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از اعطای 870فقره وام قرض الحسنه به مددجویان واقشار آسیب پذیر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت:امرالله فروزنده در جمع خبرنگاران افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه درسال گذشته به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانواده‌ها  اقدام  به اعطای وام‌های خوداشتغالی و خود کفایی در تمامی زمینه ها نموده که بسیاری از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خود کفایی رسیده و از گردونه حمایت خارج شدند.

فروزنده از اعطای وام‌های خود اشتغالی این نهاد به مددجویان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 870فقره وام قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر10میلیارد و216 میلیون ریال به مددجویان واقشار آسیب پذیر اعطا نمود.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه وامهای قرض الحسنه را کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه های درمان، ازدواج، تعمیر و تامین مسکن ، بدهکاری های مالی و کمک هزینه های تحصیل عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این وام ها با در نظر گرفتن تمامی شرایط و رعایت اولویت ها واستحقاق‌ها و اخذ تعهدات و ضمانت های معتبر به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.

فروزنده سیاست کلی این نهاد را توانمند کردن خانودهای تحت حمایت دانشت و تصریح کرد: به تمام خانوادهای تحت حمایت با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض الحسنه کارگشایی اعطاء خواهد شد.

به گفته فروزنده روند اعطای وامهای قرض الحسنه ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: