« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
آوای رودکوف: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاداره شهدای رسانه گفت: حضور شهدا موجب خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رود کوف از یاسوج، سردار بوعلی در این آئین که با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و مطبوعات و خانواده شهدای رسانه در کنگره شهدای این استان برگزار شد، افزود: هیچکس نمی تواند از شهید سوء استفاده کند چرا که شهید جلوه ای از نور خداست .

وی بیان کرد: هرجایی که هر جایی که یاد شهدا گرامی داشته شود، یاد خداست و یاد خدا نیز  باعث آرامش دل‌ها می‌شود.

سردار بوعلی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کار بزرگ و ارزشمندی است و آنچه که آنچه امروز از هشت دفاع مقدس مانده تصویر و نوشته‌های آن سال‌ها است که این تصاویر ارزشمند همه مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود  93 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور، افزود: یکی از مسئولان اعلام کرده بود که بهتر است تشیع این شهدا به بعد از انتخابات موکول شود چرا که ممکن است عده ای از این شهدا سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: این مسئول  هنوز شهدا را باور نکرده است و کسی که بخواهد از مقام و منزلت شهدا سوء‌استفاده کند به وسیله خداوند رسوا می‌شود.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: حضور شهدا موجب خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی است و شهدا چنان جایگاه و مقام والایی دارند که احتیاجی به معرفی از طرف بقیه ندارند خدا آنها را معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از یاسوج،  شهیدان پیمان بزرگ‌زاده و خداعفو عبدیان دو شهید والا مقام عرصه رسانه‌ استان کهگیلویه و بویراحمد هستند همچنین در پایان این مراسم ازخبرنگاران فعال حوزه رسانه استان که همکاری خوبی و فعالی با بسیج رسانه داشتند، تقدیر شد همچنین طی احکامی ،قاسمی به عنوان مسئول قشر بسیبج رسانه ، سجاد نوبهار  به سمت رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد و سید علی خواهش نیک بعنوان مسئول انجمن بسیج کهگیلویه وبویراحمد معرفی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: