« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
حجت‌الاسلام میرمحمدی: بايد شناسنامه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی تدوین شود تا در کنار شناخت نارسائی ها ، فرصت ها و سرمایه های اجتماعی نیز  شناسایی و معرفی شود

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

« مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كهگيلويه و بويراحمد » در نشست شوراي اجتماعي و فرهنگي شهرستان بهمئي ،  برضرورت ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگي در زمينه هاي مختلف  در اين شهرستان تاكيد كرد و با بیان اینکه برنامه ریزی دقیق برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی مستلزم شناخت دقیق حوزه هاي مختلف مي باشد گفت: بايد شناسنامه فرهنگی و اجتماعی شهرستان تدوین شود تا در کنار شناخت نارسائی ها ، فرصت ها و سرمایه های اجتماعی نیز  شناسایی و معرفی شود.

« حجت‌الاسلام میرمحمدی »  با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی و فرهنگی ، با بيان اينكه ، سمن ها و تشکل های مردمی می توانند با محوریت پایگاه های مذهبی و شخصیت های فرهنگی و مذهبی  در شهرستان بهمئي تشكيل شوند  افزود : ساماندهي مسائل فرهنگي و اجتماعي بدون مشاركت و حضور مردم امكان پذير نخواهد بود. به همين منظور  مي توان   با ساماندهي تشكل هاي غيردولتي و مشاركت هاي مردمي سهمي از راه حل هاي آسيب هاي اجتماعي را به آنها اختصاص داد.

« حجت الاسلام افروغي امام جمعه شهر ليكك»  با تاکید بر توجه ویژه به بحث جوانان گفت : باید در راستای حل مشکلات جوانان بهمئي تلاشهاي مضاعفي صورت گيرد گفت : جوانان اين شهرستان بايد در تصمیمات و اجرای برنامه و ایده پردازی ها در کلیه امور مربوط به اداره ی جامعه مشارکت داشته باشند.

«آقاي رحماني فرماندار بهمئي» در اين نشست یکی از راهکارهای جلوگیری از آسیب های اجتماعی وفرهنگی در اين شهرستان را ، آموزش مستمر تمامی اقشار جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر وجوانان ذكر كرد و گفت : باید آسیب شناسی نکات مثبت و منفی و بسیاری از کاستی هایی که در شهرستان بهمئي  در مسائل مختلف وجود دارد  با رویکرد جدید و استفاده از ظرفیت های مردم این شهرستان در حوزه هاي  اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری در دستور کار قرار بگیرد.
« آقاي رحماني » با تاکید بر حضور فعال وموثر مسئولین در کمیته های کارگروه اجتماعي و فرهنگي  در اين شهرستان  افزود : در کمیته های کارگروه ،كليه  دستگاه های اجرایی ارزیابی خواهند شد و جلسات زمان بندی شده تا فراخور و اقدام از پیشرفت گزارش مشخص می شود که تاثير مثبتي در روند اجرایی امور اجتماعي و فرهنگي خواهد داشت.

 

خبر/مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: