« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
فرماندار بویراحمد: خبرنگاران و اصحاب رسانه  می تواند با ارتقای سطح معلومات افرادجامعه , میزان مشارکت آن ها رادر انتخابات و همه کنش های سیاسی تقویت کند

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از یاسوج، ثبت نام دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری بویراحمد در کمال ارامش و بدون حاشیه برگزار شد.

در این میان علاوه بر فرماندار و کارکنان ستادی فرمانداری  شهرستان بویراحمد ،خبرنگاران و اصحاب رسانه  نیز تلاش های زیادی را در این زمینه داشته  و به نحو احسن اخبار و گزارشات  ستاد انتخاباتی این شهرستان  را پوشش داده اند.

فرماندار شهرستان بویراحمد هم نیز در این زمینه با ما وحدت نظر داشته و در همین خصوص  به  خبرنگار "پایگاه خبری آوای رود کوف" گفت: از همه مطبوعات و رسانه ها که در مدت ثبت نام و نام نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  ما را همراهی و همکاری  نمودند تقدیر و  تشکر می نمایم.

دکتر محمد کاظم نظری با بیان اینکه :رسانه ها در ایام انتخابات در جهت جامعه پذیری مردم و خصوصا جوانان دارای یک کارکرد آگاهی بخشی هستند افزود:خبرنگاران و اصحاب رسانه  می تواند با ارتقای سطح معلومات افرادجامعه , میزان مشارکت آن ها رادر انتخابات و همه کنش های سیاسی تقویت کند .

دکتر  نظری اظهار کرد : امیدوار هستیم که با همکاری و تعامل خوب و سازنده اصحاب رسانه و مسولین مربوطه و احاد مردم  بتوانیم انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ،  با حضور حداکثری مردم  و در کمال ارامش در سطح استان و سهرستان برگزار نماییم.

گزارش تصویری:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: