« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱
کهگیلویه و بویراحمد علیرغم داشتن مدیران خوش فکر در سطح ملی اما هم اکنون جایگاه مناسبی در توسعه پایدار ندارد و اینک انتخابات مجلس فرصت خوبی برای جبران بخشی از این کمبودهاست

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

امیر ربانی:در علم مدیریت نیروی انسانی یکی از اصلی ترین محورهای توسعه در کنار سایر عواملی چون منابع طبیعی،تکنولوژی و...است و حتی ارزش و اهمیت نیروی انسانی بسیار بیشتر از سایر عوامل است و امروز در همه کشورهای توسعه یافته توجه خاص و ویژه ای به شاخصه نیروی انسانی می شود در بحث توسعه نیز نیروی انسانی و افراد مدیر،کار امد و تاثیرگذار  نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد که این ها سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و باید قدر انها را دانست و از این ظرفیت استفاده کرد.

در کشور ما نیز وجود مدیران کلان نگر و توسعه محور نیز نقش مهمی دارند و علاوه بر ظرفیت استانی یک ظرفیت ملی هم هستندکه می توانند در جایگاههای مختلف تاثیرگذار باشند.

استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه علیرغم خدمات و اقدامات خو‌بی که بعد از انقلاب داشته اما متاسفانه همپای سایر استان ها به توسعه نرسیده است و امروز غبار محرومیت بر این استان خودنمایی می کند و علیرغم داشتن مدیران خوش فکر در سطح ملی اما هم اکنون جایگاه مناسبی در توسعه پایدار ندارد و اینک انتخابات مجلس فرصت خوبی برای جبران بخشی ازاین کمبودهاست.

اما درشرایط فعلی و در بحبوحه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انصافا دکترهدایتخواه چهره ای ملی وفراستانی است که درسال های اخیرخلاءعدم حضور وی کاملا قابل درک بود .

به هرحال وجود فردی با این سابقه می تواند هم تنورانتخابات راگرم وهم نوید روزهایی خوب برای شنیدن مشکلات استان درمجلس باشد.

هدایتخواه درسلامت نفس،پاکی،اعتقاد به ارزش ها،مردم داری،چهره ممتازعلمی وارتباط با بزرگان وشناخته بودن درسطح ملی یک چهره به نام است که حضوروی درانتخابات آینده بسیار تاثیرگذار است و می تواند در سطح ملی و استانی منشا خیروبرکت و جبران گوشه ای ازعقب ماندگی های استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمدباشد...

به امیدفردایی بهتر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: