« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
آوای رودکوف:نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجالس پنجم و ششم شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا  ثبت نام کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، سیدباقر موسوی با حضور در فرمانداری شهرستان بویراحمد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

وی در جمع خبرنگاران هدف از حضور خود در انتخابات  را پاسخگویی به مطالبات مردم عنوان کرد و افزود:بدون شک هیچ کس نمی تواند برای حل مشکلات استان و کشور معجزه کند چون بسیاری از مشکلات به هم پیوسته هستند ولی اعتقاد دارم هیچ معجزه ای بالاتر از حضور مردم و به بازی گرفتن مردم برای تعیین سرنوشت خودشان و  حل مشکلاتشان نیست و لذا کمک گرفتن از خود مردم و تصمیم سازی مردم می تواند در حل مشکلات مثمر ثمر واقع شود.

موسوی اظهار کرد :اعتقاد دارم دو چیز می تواند سبب رفع بسیاری از دغدغه های کنونی باشد و کشور را نجات دهد یکی ایجاد امید در مردم و دیگری وحدت و انسجام ملی است.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا ، در پاسخ به این سوال که اگر رد صلاحیت شوید موضع شما چه خواهد بود بیان کرد:هر تصمیمی قانونی گرفته شود وظیه ما تبعیت از آن است و هر تصمیمی فراقانونی گرفته شود قطعا تصمیم مناسبی نیست و  به مصلحت جامعه هم نخواهد بود و دلیلی هم برای رد صلاحیت خود نمی بینم.

سید باقر موسوی ، شعار انتخاباتی خود در این دوره از انتخابات را  ، " امید و وحدت " اعلام نمود و افزود : معتقدیم روح امید و وحدت در جامعه باید جاری و ساری باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: