« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
آوای رودکوف:رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی شهرستان بر اثر وقوع سیل در سال‌جاری را 15 میلیارد و 560 میلیون ریال برآورد کرد

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: عبدالله قیصری افزود: در سال جاری خسارات زیادی به محصولات کشاورزی در بخش های زراعی، باغی، دامی و فنی این شهرستان وارد شده است.

وی بیان کرد: میزان خسارات وارده 15 میلیارد و 640 میلیون تومان است.

رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه عنوان کرد: بیشترین خسارات وارده مربوط به بارش های سیل آسا و آتش سوزی بوده که زیان های بسیاری را برای کشاورزان در پی داشته است.

قیصری تصریح کرد: بارش‌های سیل‌آسا یک میلیارد و 600 میلیون ریال به محصول برنج در سطح 8 هکتار خسارت وارد کرده است.

وی اضافه کرد: 3 هزار متر از کانال‌های آبیاری به میزان 70 درصد خسارت دیدند و هزینه معادل 6 میلیارد ریال به بار آورده است.

رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه در ادامه گفت: تاکنون سیل به 4 مورد از تاسیسات کشاورزی هم خسارات 4 میلیارد ریالی وارد کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه تصریح کرد: بخش کشاورزی بیش از سایر بخش‌ها بر اثر بحران‌ها و حوادث خسارت دیده است.

قیصری اظهار کرد:خسارات وارده به محصول برنج در این شهرستان 80 درصد است که بر اثر بارش‌های سیل‌آسا یک میلیارد و 600 میلیون ریال به محصول برنج در سطح 8 هکتار خسارت وارد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: