« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
صبح امروز چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور همزمان با سراسر کشور در فرمانداری بویراحمد آغاز شد

پایگاه  خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، در حوزه انتخابیه شهرستانهای  بویراحمد و دنا چهار نامزد دیگر با حضور در فرمانداری این شهرستان اقدام به ثبت نام نمودند که اسامی و مشخصات هرسه نفر در ادامه خواهد آمد.

1-سید صادق نصیب، متولد ۱۳۴۹ یاسوج، گرایش مستقل، دانشجوی کارشناسی ارشد، و کارشناس پیمانی اداره راه و شهرسازی

وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار آوای رودکوف گفت:عمران و توسعه با محویت رفاه شعار من است و با این شعار وارد انتخابات خواهم شد.

2-علی حیدری اصل کارشناس صنعت، معدن و تجارت استان، متولد ۱۳۵۱ لوداب، گرایش اصولگرا، جانباز ۱۵ درصد شیمیایی

این  نامزد انتخابات مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف ، اجرای عدالت، تعامل و همبستگی در منطقه، توسعه همه جانبه حوزه انتخابی را  شعار انتخاباتی خود اعلام نمود.

3-عنایت محمد پور، متولد ۱۳۵۱، شهرستان بویراحمد روستای دلی اولاد علی مومن. کارشناسی ارشد مدیریت، کارمند بانک کشاورزی،گرایش اعتدال

محمدپور  نیز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد:مهمترین اصل در زندگی امروز و جامعه اعتدال است زیرا اعتدال است که جامعه را به آرامش هدایت می کنم.

وی افزود:مهمترین دغدغه مردم در حال حاضر معیشت و اشتغال است که اگر مورد قبول و اعتماد مردم قرار بگیرم گامهای موثر در این زمینه ها خواهم برداشت.

محمد پور گفت: با پتانسیل وظرفیت هایی که در خود دیده ام وارد عرصه انتخابات خواهم شد  و تا اخر در صحنه انتخابات خواهم ماند.

ایشان شعار انتخاباتی خود را : کار، تولید ملی، استراتژی و آینده نگری اعلام نمود.

4-عبدالمجید فرهادی، کارمند کمیته امداد، متولد ۱۳۴۱ شهرستان دنا با  ۱۷ سال سابقه مدیریت و  ۱۲ سال مسئول واحدهای مختلف کمیته امداد و مدیرکل سابق  کمیته امداد امام خمینی استان و همچنین سابقه  پنج سال تدریس در دبیرستان و دانشگاهای مختلف استان  و دارای گرایش سیاسی مستقل

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

این خبر در حال تکمیل است.......

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: