« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
مدیر شبکه سامد کهگیلویه و بویراحمد: سامد آسان‌ترین راه پی‌گیری مشکلات مردمی است خبرگزاری فارس: مدیر شبکه سامد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دولت الکترونیک نیازی به پی‌گیری  مشکلات از راه‌های سنتی و دست و پاگیر نیست، گفت: سامدآ سان‌ترین راه پی‌گیری مشکلات مردمی است. مدیر شبکه سامد کهگیلویه و بویراحمد: سامد آسان‌ترین راه پی‌گیری مشکلات مردمی است خبرگزاری فارس: مدیر شبکه سامد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دولت الکترونیک نیازی به پی‌گیری مشکلات از راه‌های سنتی و دست و پاگیر نیست، گفت: سامد آسان‌ترین راه پی‌گیری مشکلات مردمی است.

علیرضا نیک‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به کار خوب و ارزنده دولت در راه‌اندازی سیستم سامد اظهار داشت: مردم می‌توانند با این شبکه الکترونیکی که ارتباط در آن به صورت برنامه مکانیزه شده و با مکانیسم و هدف مشخص طراحی گردیده، با اجزاء مختلف دولت در سطح ملی و منطقه‌ای مکاتبه داشته، در ارتباط باشند و مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند. 
نیک‌روز با بیان اینکه با استفاده از این سیستم رایانه‌ای ضمن کاهش هزینه و شتاب بخشیدن به کارها نیاز به حضور فیزیکی مردم و مراجعات آن‌ها به ادارات و دستگاه‌های دولتی نیست، افزود: درخواست‌های مردمی به ادارات دولتی از طریق سامانه 111 ارسال و پیگیری آن از طریق این شبکه انجام می‌شود.
وی ابراز داشت: این پروژه بومی و ملی علاوه بر ارتباط یکپارچه مردم و مسئولان دستگاه‌ها در سطح استانی، در صورت ضرورت در سطح ملی و مرکز کشور هم می‌تواند ارتباط برقرار کند.
نیک‌روز تصریح کرد: شبکه دولت در این استان که دو سال پیش راه‌اندازی شد و 54 دستگاه استانی به‌طور مستقیم به آن متصل شدند زیربنای شبکه سامد است و از این رو تا حدودی بستر برای این شبکه در استان فراهم شده است.
این مسئول عنوان کرد: به منظور بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و تسریع و تسهیل در روند پاسخگویی ادارات به تقاضاهای مردم از طریق پروژه سامد مدیران یا مسئولان شهرستان‌ها هم در برخی موارد در محل پروژه سامد حضور خواهند داشت و جوابگوی تقاضای آنان خواهند بود.
وی یادآور شد: امروزه دولت با تمام امکانات دامنه خدمت رسانی به مردم را در جنبه‌های مختلف گسترش داده و مسئولان خود را موظف کرده که به‌طور متناوب در انجام وظایف محوله نهایت تلاش و کوشش خود را برای رفع مشکلات مردم به‌عمل آورند.
نیک‌روز ادامه داد: پایگاه اطلاع‌رسانی پروژه ملی سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) همیشه آماده هرگونه جوابگویی به عموم مردم این استان است. 
این مسئول افزود: این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت بوده تا مردم بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و با ساده‌ترین روش و ابزار ممکن مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و جواب دریافت کنند.
مدیرکل ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اکنون 54 دستگاه اجرایی استان به این سامانه متصل است و هر کدام دو کارشناس برای پیگیری خواسته‌های مردم و کارشناس اینترنتی پاسخگویی خواسته‌های مردمی دارند.
نیک‌روز تصریح کرد: فاز اول این پروژه از طریق خط سامانه 111جوابگو بوده و فاز دوم آن از طریق پیامک، فاکس، سایت اینترنتی و ایمیل ارتباط  بین مردم و مسئولان را برای بیان مشکلات، پیشنهادات و سئوالات و دریافت جواب برقرار می‌کند.
به گفته وی، مردم می‌توانند بدون مراجعه از طریق سامانه 111مشکلات خود را مطرح و جواب آن را دریافت کنند.
وی اذعان داشت: این سامانه به‌طور شبانه‌روزی پیام‌های مردم را دریافت می‌کند به‌طوری‌ که از ساعت 7.15 دقیقه صبح تا 19 به طور مستقیم کارکنان سامانه جوابگو بوده و پیام‌ها را دریافت می‌‌کنند و در بقیه ساعات شبانه‌روز از طریق پیام‌گیر درخواست‌های مردم ثبت شده و سپس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس روز