« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
در چارچوب قانون از نشریات و رسانه ها که زبان گویای مردم هستند حمایت می کنیم

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
رئیس دادگستری شهرستان لنده در جمع انجمن خبرنگاران این شهرستان با با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید تمام موارد را به درستی به مردم منتقل کنند، گفت: نباید اخبار کم و زیاد و با اکتفا به شنیده‌ها منتقل شود و امیدواریم اشکالات موجود برطرف شود تا به جایگاه خبررسانی آسیب وارد نشود چون شهامت و جدیت یک خبرگزاری می‌تواند در یک جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

اميرحمزه بازيار افزود، خبرنگاران زبان گوياي مردم و پل ارتباطي بين مردم و مسوولان هستند و حضور اين قشر در تمام عرصه‌ها نقش به سزايي در افزايش سطح اعتماد مردم به مسوولان دارد.

وی عنوان کرد:عقیده ما بر اینست که دوستان اصحاب رسانه باید مورد حمایت دستگاه قضا قرار گیرند تا خدای ناکرده جهت گیریهای سیاسی و جناحی و قبیله ای باعث نشود که این دوستان دلسرد شوند و در راستای زبان گویای مردم آن وظیفه ذاتی  خودشان را انجام ندهند بنا بر این  ما در چارچوب قانون از نشریات و رسانه هایی که آگاهی بخشی عمومی می کنند حمایت می کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد:اصحاب رسانه باید در کنار محاسن معایب را نیز بیان کنند و ندای حقیقی مردم بیان نمایند و این را از خود ما شروع کنید زیرا نقد دلسوزانه و منصفانه چراغ راه مسولین خواهد بود.

قاضی بازیار بیان کرد:خوشبختانه دادگاه مطبوعات در بسیاری از استانها تشکیل گردیده و عقیده دستگاه قضا بر این بود که اصحاب رسانه نسبت به تخلفات صنفی خود دستاویز شکایات و بازیهای سیاسی قرار نگیرند و نوعی احترام به وجدان جمعی مردم بعمل آید.

رئیس دستگاه قضایی شهرستان لنده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود:بی‌شک حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب قوام نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود، چراکه دشمن از گذشته تاکنون درصدد سرکوبی نظام و انقلاب بوده است.

وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست نمود تا با توجه به مباحث قومی و عشیره ای حاکم  بر منطقه و امکان افزایش تنش با خبرنگاران و یا تمجید از آنها  به هر نحو و یا دلیلی سازوکارهای لازم را به کار ببندند و با دقت هرچه تمامتر نسبت به معرفی کاندیداها و برنامه های انها و تیترهای خود اقدام و به دور از جنجالهای سیاسی مسیر روشن را برای مردم تبیین نمایید.

رئیس دادگستری شهرستان لنده  با اشاره به وظایف دستگاه قضا در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه دستگاه قضا برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی و کمک به سالم‌سازی فضای انتخابات است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: