« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
این نشست علمی در در دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور در قم برگزار خواهند شد. شرکت برای پژوهشگران علوم دینی و اساتید آزاد می باشد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

روابط عمومی وامور بین الملل دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور، با اعلام برنامه پانزدهمین نشست علمی و تخصصی دین پژوهان خبر داد.

 برنامه این نشست را در تداوم سلسله نشست های دهگانه علمی و تخصصی  اعلام نمود که هر هفته در دبیرخانه دین پژوهان کشور با سخنرانی ده پژوهشگر برتر که پژوهش های آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و به عنوان پژوهش برتر انتخاب و معرفی شده است.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه 4 آذر ماه ساعت 18:30 الی 20:00  این نشست علمی و تخصصی، با موضوع انتخابات از نگاه فقه مورد بحث پژوهشگران علوم دینی قرار خواهد گرفت.

به نقل از همین گزارش، سخنرانان این نشست حجه الاسلام و المسلمین استاد روح الله شریعتی و حجه الاسلام و المسلمین استاد مهدی مهریزی خواهند بود و جمعی از پژوهشگران علوم دینی نیز به عنوان منتقد مباحث مذکور حضور خواهند داشت.

این نشست علمی در در دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور در قم برگزار خواهند شد. شرکت برای پژوهشگران علوم دینی و اساتید آزاد می باشد.

روابط عمومی دین پژوهان اعلام کرد این نشست ها با همکاری معاونت پژوهشی حوزه های علمیه و مؤسسه خادم الرضا(ع) برگزار می گردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: