« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مداحانى كه از اين سروده ها و مطالب و خودگويى هاى بى اعتبار استفاده مى كنند در واقع كارشان شيادى است و همان كشيدن شكل مار براى عوام به جاى نوشتن كلمه صحيح مار است

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
دكتر آيت پيمان ، دبير شوراى دين پژوهان كشوردر پاسخ سئوالاتى كه در مورد مداحى هاى غيرمتعارف از اين دبيرخانه شده است گفتند :

در مورد برخى كليپ هاى مداحى كه دوستانى از شهرهاى مختلف كشور براى نظرخواهى مى فرستند ، بايد گفت كه اينها كه اين شعرها وترانه هاى سخيف و لحن هاى آهنگين و ريتميك و تقليدى خوانندگان رپ و پاپ را وارد آيين مذهبى عزادارى سيدالشهداء مى كنند ، به دليل ايجاد وهن در عزادارى و ايجاد انحراف در شكل و محتواى سنت هاى مذهبى در واقع بدعت گذار هستند و  براى بازارگرمى خود ، عمل مجرمانه اى انجام مى دهند و مدعى العموم ها بايد با اين پديده شوم ابتذال در مداحى  برخورد قضايى قانونى بكنن. !! وى گفت امروز مقاتل مورد پژوهش قرار گرفته اند و مقاتل صحيح و مستند بطور متعدد توسط موسسات معتبر چاپ شده اند و در اختيار عموم هستند و اشعار آيينى و عاشورايى به وفور در ديوان هاى شعر شاعران برجسته و كتاب هاى شعر عاشورايى داراى مجوز وجود دارد و نيازى  به شعر گونه ها ى ضعيف و بى محتوا و موهن كه سرايندگان آنها تهى از فنون ادبى و فاقد علمند نيست.

  وی گفت مداحانى كه از اين سروده ها و مطالب و خودگويى هاى بى اعتبار استفاده مى كنند در واقع كارشان شيادى است و همان كشيدن شكل مار براى عوام به جاى نوشتن كلمه صحيح مار است.  و تعجب است كه در جامعه فقط انتقاد مقطعى مى شود وبرخوردى صورت نمى گيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: