« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
با کمال تاسف باید گفت که این روزها برای گرفتن یک وام کوچک باید بسیار دوندگی کرد و با سرک کشیدن به بانک های کشور می توان به سادگی گلایه های بسیاری از مردم را شنید

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir ،
تسهیلات بانکی همان خروجی های اصلی بانک ها هستند که از طریق آنها نقدینگی های سرگردان جامعه، به مبادی تعریف شده و هدفمند اقتصادی تزریق می شود. بدین معنی که یک بانک با تجهیز منابع (شامل سرمایه و حقوق صاحبان سهام و انواع سپرده ها و یا سایر بدهی ها) آنها را در راستای اهداف از قبل تعیین شده به مصرف می رساند.

اگرچه پرداخت تسهیلات بانکی قطعا به سود بانکهاست و دریافت وام توسط مردم در شرایط فعلی که سود وامها به شدت بالاست کاملا مقرون به صرفه نیست اما در شرایط اقتصادی فعلی و کسادی بازار وام گرفتن برای بسیاری از  مردم و خصوصا اقشار کم در آمد و بدهکار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ولی با کمال تاسف باید گفت که این روزها برای گرفتن یک وام کوچک مانند وام ازدواج باید بسیار دوندگی کرد و با سرک کشیدن به بانک های کشور می توان به سادگی گلایه های بسیاری از مردم را شنید که در این شرایط نامناسب اقتصادی و نخواندن دخل و خرج های زندگی، به دنبال بازکردن گره ای کوچک از زندگی خود با وام های ولو  کوچک نیز هستند اما همواره به در بسته می خورند و بانک ها با بهانه های مختلف از اعتبار ضامن گرفته تا نداشتن موجودی از دادن این وام سر باز می زنند.

امیدواریم مسولان زیربط در این خصوص چاره ای اندیشیده و گره از این مشکل نیز بردارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: