« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
نماینده مردم کهگیلویه: شما برجام پر از اشکال را پذیرفته‌اید تا بازرسی و بازدید از این مراکز صورت پذیرد، حال چرا با مردم خود صادقانه برخورد نمی‌کنید؟!

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در تذکری در جلسه علنی امروز  مجلس ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه منا گفت : به دولت مدعی راستگویی تذکر می‌دهم که چرا وقتی رئیس وقت بین‌المللی انرژی اتمی اعلام می‌کند بازدیدشان از پارچین رسمی بوده و نمونه برداری شده تا راستی آزمایی ایران را انجام دهند، دولتمردان و سخنگوی تیم هسته‌ای با مردم ایران در ابهام سخن می گویند و ادعا می‌کنند که بازدید تشریفاتی بوده است .

نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: شما که در برجام پر از اشکال پذیرفته‌اید انواع بازرسی و بازدید صورت گیرد چرا با مردم خود صادقانه برخورد نمی‌کنید.

این نماینده مجلس با اشاره به متوقف ماندن فعالیت قرارگاه خاتم انبیاء در جاده دهدشت حوزه انتخابیه خود خواستار اقدام عملی وزیر راه در مورد این جاده شد که به گفته وی از طرح های سفر مقام معظم رهبری به استان کهکیلویه و بویراحمد است و بعد از بیست سال به جایی نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: