« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جوسازیهای اخیر علیه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و اظهارات  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری این استان  توضیح داد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
فارس نوشت:چندی پیش شورای حکمیت جریان اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد که متشکل از چندین نفر از روحانیت سرشناس این استان بود یکی از کاندیداهای جریان اصولگرایی در استان را به اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کردند.

پس از این، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد سخنانی در همین زمینه و حضور افراد در فعالیت‌های انتخاباتی مطرح کرد.

این موضع‌گیری جلیل حسنی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری موجب موضع‌گیری برخی اشخاص و گروه‌ها در استان شد که به همین منظور برای تبیین و تحلیل این موضوع به سراغ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و از وی در خصوص نحوه فعالیت مسئولان و افراد در انتخابات توضیح خواستیم.

فتاح محمدی گفت: قانون به صراحت مشخص کرده که چه افرادی می‌توانند در انتخابات فعالیت انتخاباتی داشته باشند و چه افرادی برای این کار منع شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: قانون اعلام کرده است که در ایام انتخابات و فعالیت‌های پیش از آن، مجریان انتخابات و همچنین ناظران انتخابات حق ورود در عرصه انتخابات و نشست‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی را به هیچ وجه ندارند.

محمدی افزود: به غیر از این دو گروه، یعنی مجریان وزارت کشوری در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و همچنین ناظرین که در شورای محترم نگهبان هستند، بقیه می‌توانند در زمان غیر اداری و در هنگامی که فعالیت اداری ندارند در فعالیت‌های انتخاباتی و نشست‌های سیاسی شرکت کرده بدون اینکه ذره‌ای از بیت‌المال و وقت اداری و امکانات آن استفاده کنند و یا از جایگاه مدیر و مسئول در انتخابات اظهار نظر کنند.

این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته برخی از اشخاص هم به دلیل جایگاهی که در بین مردم دارند هر چند برای فعالیت انتخاباتی آزاد هستند اما خودشان وارد این مقوله نمی‌شوند هر چند ورود آن‌ها منع قانونی ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: برای مثال تاکنون از هیچ تریبون نماز جمعه‌ای در استان ندیده و نشنیده‌ایم که له یا علیه کسی در راستای انتخابات موضع‌گیری شود و ائمه جمعه محترم استان اصل بی‌طرفی را به صورت کامل در استان رعایت کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: