« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
با یک نگاه به وضعیت منطقه کاملا مشخص است که ایران یکی از کشورهای امن و با ثبات منطقه است و این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
« فرماندار بهمئي »  در ديدار با خانواده معظم شهدا  با بيان اينكه ، اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و‌ آزادگان باشند ، سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان در شهرستان دانست و گفت : با یک نگاه به وضعیت منطقه کاملا مشخص است که ایران یکی از کشورهای امن و با ثبات منطقه است و این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

« آقاي رحماني » خانواده معظم شهدا را نماد ایستادگی و امید در جامعه عنوان کرد و افزود : در هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی برای این انقلاب و نظام کشیده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ایثارگران هستیم.

« وي » با اشاره به آسایش و امنیت کنونی در کشورمان گفت: شهدا، ایثارگران‌، جانبازان و آزادگان نقشی اساسی در امنیت‌بخشی به جامعه ما داشته‌اند و اکنون وظیفه خدمت به خانواده معظم شهدا بر عهده جامعه است و باید بیشتر از گذشته دیدار از خانواده آنها انجام شود.

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: