« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند. قداست قلم و رسالت خبرنگار بالاتر از آن است که بتوان آن را نگاشت و بر توصیف و توضیح آن رقم زد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پیامی به مناسبت روزخبرنگار این روز را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

روز هفدهم مرداد ماه به یاد شهید محمود صارمی  به نام روز خبرنگارنامگذاری شده است تا فرصتی مغتنم باشد برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز که با قلم خویش، به نبرد با سفیران یأس و دروغ و تباهی برخاسته و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند. قداست قلم و رسالت خبرنگار بالاتر از آن است که بتوان آن را نگاشت و بر توصیف و توضیح آن رقم زد.

هفدهم مردادماه روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسانهای آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می زنند. اینجانب به نمایندگی از مجموعه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عرصه خبر واطلاع رسانی، با قدردانی از تلاشها و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه ، این روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر که خالصانه و صادقانه با قلم خویش درراستای آرمانهای والای امام راحل (ره) ، منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت میهن اسلامی خدمت می کنند، تبریک گفته و توفیق و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.  

                          یوسف حاجوی

  مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: