« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت هدف از این آتش برها را رفع خطر آتش سوزی این موردستان ها در ماه های گرم سال عنوان کرد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com): اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد ایجاد آتش بر جهت حفاظت از موردستان های شهرستان باشت انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت هدف از این آتش برها را رفع خطر آتش سوزی این موردستان ها در ماه های گرم سال عنوان کرد و افزود: موردستان های باشت از ذخایر ارزشمند اکولوژیکی می باشند که حفاظت و نگهداری آنها لازم و ضروری است .

سامان گرجی ابراز داشت: با توجه به اینکه اطراف این موردستان ها زمین کشاورزی است و در پایان خرداد برداشت صورت می گیرد خطر آتش سوزی باقیمانده مزارع و سرایت به موردستان وجود دارد که با ایجاد آتش بر می توان این خطر را کاهش داد.
گرجی اضافه کرد: خوشبختانه امسال با ایجاد آتش بر از ورود حریق به موردستان های این شهرستان جلوگیری کرده ایم که ایجاد این عملیات باعث می شود تا ۹۰ درصد از ورود آتش به موردستان ها جلوگیری شود.

وی در همین خصوص بیان داشت: این آتش برها توسط دستگاه مکانیکی گریدر و با همکاری شرکت ساماندهی رودخانه باشت انجام شده است.
قابل ذکر است مساحت این موردستان ها بالغ بر ده هکتار می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: