« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
نقطه ی قوت آقای احمدی نژاد حمایت از قشر مستضعف و محروم بود. من دوبار به شهرک پردیس رفتم، همه ی مردم از داشتن مسکن مهر خوشحال و راضی بودند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
خسرو معتضد تاریخ دان، روزنامه نگار و کارشناس برجسته ی برنامه های رادیو و تلویزیون در مصاحبه با میدان 72 در واکنش به تخریب های اخیر برخی رسانه ها اظهار داشت:” خیلی ها از برکت سفره ی احمدی نژاد برخوردار شدند ولی در نهایت بی غیرتی در رسانه ها بدگویی کردند، این بدگویی ها و حملاتی که به آقای احمدی نژاد می شود هر انسان منصفی را ناراحت می کند.”

وی در ادامه بیان داشت:” این حملاتی که به احمدی نژاد می شود بی انصاف گونه است، می گویند در این 8 ساله هیچ کاری نکرده و رحیمی را که آقای احمدی نژاد در مساله او نقشی نداشته به رخ اش می کشند. این مطبوعات یک جوی درست می کنند که انگار همه چیز تقصیر احمدی نژاد است. در همین قضیه بازجویی و مصاحبه از دانشمندان هسته ای کشورمان با وجود تکذیب دفتر دکتر احمدی نژاد دوباره این مساله را دنبال کرده و تیترهای مغرضانه می زنند.”

این مورخ برجسته و بنام کشورمان با اشاره به رفتار برخی رسانه ها اظهار داشت:” اینطور لجن مال کردن گذشتگان کار درستی نیست، هرکسی که در این مملکت رئیس جمهور می شود سعی می کنند انگی بچسبانند. آقای احمدی نژاد که مورد تایید رهبری است و خود ایشان فرمودند که نظر ایشان به نظر من نزدیک تر است. اتفاقاتی هم که افتاده در هر کشوری می افتد. دزدی می شود، اختلاس می شود، در هر مملکتی اتفاق می افتد و نمی شود به گردن یک نفر انداخت. نقطه ی قوت آقای احمدی نژاد حمایت از قشر مستضعف و محروم بود. من دوبار به شهرک پردیس رفتم، همه ی مردم از داشتن مسکن مهر خوشحال و راضی بودند. مردم می گفتند ما زیر سقف خانه ی خودمان می نشینیم و دیگر اجاره نمی دهیم.”

وی در پایان با انتقاد شدید از روزنامه و رسانه ها، سکوت در مقابل این تخریب ها را صلاح ندانسته و گفت:” من به عنوان یک روزنامه نگار می گویم که این جو بد تخریب و بدگویی باید شکسته شود. نباید گذاشته شود که این تهمت ها و توهین ها براحتی انجام شود. رسانه ها می خواهند از احمدی نژاد چهره ی بدی برای مردم نشان دهند.“

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: