« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
یادواره 90 شهید شهرستان لنده با حضور خیل عظیم عاشقان وشیفتگان شهدای هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

این یادواره عصر امروز با حضورسردار يداله بوعلي فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر کل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایتمدار لنده برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در این یادواره اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست.

                                                                                               

علی محمدی با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: