« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹
امام جمعه موقت لنده:آل‌سعود خوی توحش و کودک‌کشی و قتل عام را از رژیم صهیونسیتی و آمریکا آموخته است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

حجت‌الاسلام  الهی‌نیا امام جمعه موقت لنده در خطبه های این هفته نماز جمعه ،با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان با رعایت تقوای الهی‌ مسیر ورود گناه و معصیت به زندگی خود را مسدود می‌کند.

روز جهانی کارگر:
حجت الاسلام الهی نیا ضمن تبریک روز کارگر نقش کارگران در سازندگی و بالندگی و شکوفایی کشور را مثبت ارزیابی نموده و خواهان توجه جدی به این قشر زحمت کش و فعال گردیده است.


ولادت امام علی (ع) و روز پدر
امام جمعه موقت لنده با تبریک ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر ،اما علی (ع) را شخصیتی استثنایی و قله بزرگ عصمت و طهارت دانست که مهمترین درس مکتب او بصیرت و معرفت افزایی بوده است.
وی با اشاره به سیرت و مشی حضرت علی (ع)او را پرورش یافته از دامن نبی مکرم اسلام برای اقامه نماز و جهاد فی سبیل الله و معنویت و عزت مردم و مسلمین جهان دانست.

 

هفته معلم،
حجت الاسلام الهی نیا گفت:معلم حقا و انصافا جایگاه بسیار مقدس و رفیعی دارد و معلم ماموریت و رسالت سنگینی بر دوش دارد که همانا کارش انسان سازی است.
وی افزود معلم دانایی را در وجود انسانها قرار می دهد تا جهالت رسوخ نکند.


استکبار کودک‌کش نمی‌تواند به فکر منافع ملت ایران باشد

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده با محکوم کردن حملات آل‌سعود به یمن گفت: آل‌سعود خوی توحش و کودک‌کشی و قتل عام را از رژیم صهیونسیتی و آمریکا آموخته است.

الهی‌نیا افزود: رمز موفقیت مردم یمن در همدلی آن‌ها خواهد بود و آن‌ها می‌توانند با حفظ وحدت و صبوری و استقامت به مقاصد عالی خویش دست یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: