« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گفت: یکهزار و 435 مجوز باطل شده طرح مهرآفرین دولت قبل ازسوی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و معاونت منابع انسانی در حال پیگیری است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

 وحید 'محمدی تبار' روز پنجشنبه افزود: موضوع مجوزهای استخدامی طرح مهرآفرین در کهگیلیویه و بویراحمد در سال گذشته با جدیت در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در دولت دهم مجوزهای مختلفی برای استخدام از جمله یک مجوز یک هزار نفری، یک مجوز 146نفری، یک مجوز 100نفری استخدام و یک مجوز 189 نفری نیز تبدیل وضعیت از قرارداد کار معین به پیمانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مسوولان وقت در عملیاتی کردن این مجوزها کوتاهی کرده اند، افزود: در صورتی که در دولت قبل انتشار آگهی این مجوزها صورت می گرفت ،در دولت جدید می توانستیم موافقت همه این مجوزها را بگیرم.

محمدی تبار به احیا و عملیاتی شدن مجوز 146 نفر از ایثارگران با تلاش استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و بنیاد شهید استان، اشاره کرد و گفت: احیای سایر مجوزها نیز با ارسال نامه ای از سوی استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه احیای مجوزهای باطل شده طرح مهر آفرین را در سفر اخیر معاون رئیس جمهور به استان بررسی شد، اظهار کرد: دکتر نوبخت، قول مساعدت در این زمینه را دادند.

به گزارش آوای دنا،طرح مهرآفرین از طرح های دولت دهم  بود که برای استخدام نیروهای دولتی تصویب شده بود و با حضور دولت جدید آن  مجوز لغو ومجددا  با اصلاحیه ابلاغ شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: