« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
وزیر آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۵ هزار نیروی انسانی خبر داد و افزود:‌ این نیروها در هرجایی که نیاز باشد جذب می شود که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، علی اصغرفانی، وزیر آموزش و پرورش شامگاه امشب در جمع معاونین و شورای آموزش و پرورش گیلان در دهکده ساحلی انزلی با بیان اینکه آموزش و پرورش موسسه کاریابی نسیت گفت: ما موسسه آموزشی و تربیتی هستیم.

وی از دریافت مجوز استخدام 5 هزار نیروی انسانی خبر داد و افزود:‌ این نیروها در هرجایی که نیاز باشد جذب می شود و در آینده ایی نزدیک اطلاع رسانی می شود.

فانی با اشاره به اولویت استخدام اذعان کرد: این استخدام شامل افرادی است که دارای مدرک لیانس بوده و یکسال دانشگاه فرهنگیان را گذرانده و گواهی نامه معلمی دریافت کنند و بعد از آن با مدرک تحصیلی خود به آنها گواهی معلمی داده و جذب می شوند.

وی اضافه کرد: فرزندان فرهنگیان و مربیان پیش دبستانی که مدرک لیسانس آنها با لیست پیشنهادی ما مرتبط باشد در اولویت هستند.

به گفته فانی، ساماندهی نیروی انسانی یعنی اینکه بر حسب رشته های مورد نظر در این وزارت استخدام داشته باشیم.

وی با تصریح اینکه پنج سیاست را در مدیریت آموزش و پرورش اجرایی کردیم و برکات خوبی داشته است ابراز کرد: ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، توسعه مشارکت در آموزش و پرورش با حضور مدیر، اولیا، دانش آموزان و مشارکت مردم، تمرکز زدایی در آموزش و پرورش، تقویت و ارتقا مدیریت آموزشی پایه و عملیاتی کردن بودجه این سیاست ها است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: سیاست آموزش و پرورش در جذب نیروی انسانی استفاده از نیروهای از بوم برای بوم است.

وی اظهار کرد: پذیرش در دانشگاه فرهنگیان امسال برای همان منطقه است تا اینکه داستان قدیمی نقل و انتقالات در آموزش و پرورش تکرار نشود.

فانی اجرای سند تحول را یک تکلیف جدی در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: ما در سال گذشته 40 راهکار از 131 راهکار سند تحول را در قالب 99 برنامه در معاونت های مختلف اجرا و در سال جاری تحصیلی مابقی را اجرا می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم یک استراتژیک جدی در آموزش و پرورش داریم و آن ارتقا کیفیت است تصریح کرد: امکانات تجهیزات و فضای امروز ما بیشتر از گذشته است و از این رو باید در تربیت دانش آموزان و فرزندانمان بیشتر تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش نباید ما را از این استراتژی دور کند خاطرنشان کرد: لازمه همدلی و همزبانی برقراری ارتباط متقابل بین دولت و ملت و لازمه اعتماد صداقت؛ روراستی و شفافیت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: