« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
هدایتخواه در گفت‌وگو با فارس: جبهه پایداری به دنبال سهم‌خواهی در جریان اصولگرایی نیست خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جبهه پایداری به دنبال سهم‌خواهی در جریان اصولگرایی نیست.  ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دوستان و همفکران ما در جبهه پایداری شرایطی برای حضور در راه‌کار 8+7 دارند، اظهار داشت: جبهه پایداری و اعضای آن اعتقاد دارند که جریان‌های اصولگرایی باید در این کمیته نماینده داشته باشند و نه افراد. این عضو برجسته جبهه پایداری انقلاب اسلامی ابراز داشت: حرف ما در جبهه پایداری این است که چرا برخی خواص ساکت و خاموش در جریان فتنه باید در این راهکار نماینده داشته باشند.
خبرگزاری فارس: جبهه پایداری به دنبال سهم‌خواهی در جریان اصولگرایی نیست

هدایتخواه عنوان کرد: با این حال سئوال ما این است که اگر قرار بر این بوده که افراد در این راهکار نماینده داشته باشند چرا برخی افراد که سوابق و عملکرد آن‌ها در همه برهه‌ها بهتر از افراد فعلی حاضر در این راهکار است نباید نماینده‌ای در 8+7 داشته باشند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس افزود: مگر نباید ملاک اعتماد به افراد در مواضع آن‌ها جست‌وجو شود و مگر افرادی که در حال حاضر نماینده‌ای در این کمیته دارند عملکرد مناسبی در شرایط سخت از جمله فتنه 88 داشته‌اند.
نماینده دو دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه یاسوج بیان داشت: چرا باید در همه کارها از جمله کارهای تشکیلاتی درون گروهی همواره با نگاه تهران محور به قضایا بنگریم و آیا مگر همه ایران تهران است.
هدایتخواه با اشاره به این‌که جبهه پایداری به دنبال سهم‌خواهی در جریان اصولگرایی نیست، افزود: تلاش ما در جبهه پایداری براین است که چنین تفکرات محدودی را از جریان اصولگرایی دور کنیم.
هدایتخواه با مقایسه عملکرد مجالس هفتم و هشتم تصریح کرد: واضح و آشکار است که عملکرد مجلس هفتم بسیار بهتر و اصولی‌تر از مجلس هشتم بود و عملکرد کنونی موجب شده تا برای شرکت در مجلس نهم تجدید نظر کنیم.
عضو جبهه پایداری با اعتقاد بر این‌که مقام معظم رهبری از عملکرد مجلس هفتم رضایت داشتند، اظهار داشت: به عنوان نماینده مجالس هفتم و هشتم معتقدم که عملکرد مجلس هشتم آن‌چنان که می‌خواستیم رضایت‌بخش نبود و اگر از من بپرسند بدترین روز مجلس هشتم کدام روز بود، از یکشنبه سیاه نام خواهم برد.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که عملکرد مجلس هفتم در ابعاد مختلف از جمله بحث مدیریتی بهتر از مجلس هشتم بود، گفت: از نگاه من بدترین روز مجلس هشتم به یکشنبه سیاه برمی‌گردد که در آن تعدادی از نمایندگان مواضع نادرستی در قبال دانشکاه آزاد و عملکرد نادرست آن اتخاذ کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: