« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
استخدام دارای سابقه نظارت بر پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری به مدت حداقل30 ماه و عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هستند

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد  از جذب و بکارگیری استخدام 9 مهندس ناظر منابع طبیعی و آبخیزداری در استان خبر داد.

عیدی خوش سرور  در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکم استخدامی این افراد ۱۱ بهمن ماه جاری ابلاغ شده و در حال حاضر تمامی آنها در اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستانها مشغول به کار هستند.
وی اظهار داشت: این افراد در راستای اجرای قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی مصوبه شماره 74955/564 مورخ 13/12/90 مجلس شورای اسلامی و مواد 42 و46 قانون مدیریت کشوری و با استناد نامه شماره 2385/200 مورخ 1/4/93 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استخدام شده اند.
 

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل به شرایط استخدام افراد جذب شده اشاره کرد و افزود: نامبردگان دارای سابقه نظارت بر پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری به مدت حداقل30 ماه و عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هستند وعلاوه بر این دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های منابع طبیعی و کشاورزی و دارای گواهی نامه دوره های آموزشی مرتبط با نظارت می باشند.

ایشان همچنین از جذب 13 نفر از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر استان در راستای مجوز شماره 1528/91/220 مورخ 26/1/91 معاون محترم برنامه راهبردی منابع انسانی، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری در این اداره کل خبر داد و اظهار داشتند: تمامی این افراد در حال گذراندن مراحل قانونی ازطریق ادارات ذیربط هستند، انشاء الله پس از اعلام نظر ادارات مذکور در اسفند ماه سال جاری در شهرستانهای مربوطه مشغول به کار خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: