« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
: مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید رفتار، کردار و گفتاری توام با احترام با مردم داشته و با صبر و حوصله با ارباب رجوع برخورد کنند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

جلسه صیانت از حقوق شهروندی صبح امروز با حضورحجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،فرماندار شهرستان لنده و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری شهرستان لنده برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قانون اساسی نظام ما به حقوق شهروندی اشاره بسیاری شده است گفت: اصول 19 تا 50 قانون اساسی به این مهم اشاره دارد و در اصل 19 قانون اساسی آمده که مردم ایران از هر قوم و نژادی که باشند از حقوق مساوی برخوردارند.

وی با اشاره به موضوع بند‌ 22 قانون اساسی خاطر نشان کرد :در اصل 22 قانون اساسی به مصونیت مال و جان، شغل و مسکن افراد از هرگونه تعرض اشاره شده و در پافشاری به این اصول بازرسی، ضبط تلفنی، سانسور، عدم مخابره پیام ها، استراق سمع و تفتیش مسکن ممنوع اعلام شده است .

ایشان در ادامه  خواهان تشويق مديران و كاركنان خوش برخورد، پيگير و پاسخگو نسبت به مراجعين شد و با اشاره به وظیفه مسئولان در خصوص حقوق شهروندی، تاکید کرد: مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید رفتار، کردار و گفتاری توام با احترام با مردم داشته و با صبر و حوصله با ارباب رجوع برخورد کنند .
میرمحمدی در ادامه خواهان برگزاری همایش حقوق شهروندی در سطح شهرستان و برنامه ریزی مطلوب جهت ملاقاتهای مردمی با مسولان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: