« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
حبیب‌اله پیوسته‌گر به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام منصوب شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش پیام طبیعت، پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی مهندس بهشتی‌فرد مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، حبیب‌اله پیوسته‌گر به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام منصوب شد.
 به همین مناسبت روز دوشنبه مراسم تودیع  و معارفه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام با حضور فرماندار شهرستان چرام، معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه، مسئول دفتر ولی فقیه اداره کل، و جمعی از کارشناسان منابع طبیعی کهگیلویه و چرام برگزار شد.
پیوسته گر در این مراسم بر لزوم توجه به منابع طبیعی سخنانی ارائه فرمودند. وی در این رابطه گفت: به دلیل کمبود نیروی انسانی باید به سمت مردم حرکت کنیم، زیرا بدون مشارکت مردم قادر به حفظ و توسعه منابع طبیعی واحیا جنگلها و مراتع نیستیم. مسئولین و علما می توانند نقش مهمی در زمینه توجه دادن مردم  به  جنگل ها ومراتع داشته باشند و اهمیت آن ها را بازگو نمایند.
پیوسته گر در ادامه سخنانش خود اعلام کرد با تلاش مضاعف برای حفظ، توسعه و احیا عرصه های منابع ملی در شهرستان چرام  و پاسخگویی به مردم قدم خواهد برداشت.
قابل ذکراست آقای پیوسته‌گر پیش از این معاونت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه را بر عهده داشت. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق و ۲۲ سال سابقه خدمت دارد.
در پایان این مراسم از زحمات و خدمات آقای محمدعلی پورمند رئیس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام تقدیر و آقای پیوسته گر  با حکم مدیر کل، به سمت سرپرست این اداره منصوب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: