« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
با متهم كردن دولت، ملت فريب نخواهد خورد: رييس جمهوري در دیدار بامردم اردبیل : اينكه چند ماه است كه عده اي همت و توان خود را براي ضربه زدن به دولت و متهم كردن آن بكار بسته اند خاطرنشان كرد: مثل اينكه اين افراد نگراني از تعقيب كيفري و محاكمه ندارند. رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان اينكه نزديك پنج ماه است كه هر كسي پشت هر تريبوني و مجله اي و روزنامه اي بدترين دروغ ها را عليه دولت مطرح مي كند گفت: يكي از آنها همين مورد اخير است، پاك ترين دولت را زير سووال مي برند و پاك ترين فرزندان ملت را به دروغ متهم مي كنند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد هوشيار باشيم چرا كه دارند رد گم مي كنند، تصريح كرد: با متهم كردن دولت، ملت فريب نخواهد خورد.
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به قرارداد معروف به كرسنت اظهار داشت: قبل از دولت نهم قرارداد گازي به نام كرسنت نوشته شد كه مي خواستند گاز را به قيمت مفت بفروشند.
رييس جمهوري با بيان اينكه برخي آقازاده ها آن قرارداد را منعقد كردند، عنوان كرد: مرحوم كردان نماينده ما در نفت نزد من آمد و گفت كه در اين قرارداد، گاز به قيمت مفت فروخته شده است.
رييس قوه مجريه با بيان اينكه گروهي در اين قرارداد، ملت را فروختند، آنان را براي سوء استفاده 100 ميليون دلاري و ناديده گرفتن ملت سرزنش كرد.
وي افزود: مرحوم كردان اين قرارداد را كشف كرد و من دستور دادم كه متوقف شود اما روزنامه اي مرحوم كردان را به عنوان متخلف معرفي كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: