« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
خدا نکند سیاست هم حرفه ای شود(به این معنا) . آدم می ماند که خواب است یا بیدار؟ دیروز یک شعار ویک عمل وامروز 180 درجه بر عکس آن . خدا عاقبتمان را ختم بخیر کند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com -حدیث یاران نوشت:برخی تعجب می کنند چرا فلانی تا دیروز حرفش در باره فلان موضوع سیاسی یا اجتماعی یا اقتصادی این بود وحالا یه مرتبه 180 در جه چرخید و... دیروز در باره رابطه با آمریکا این را می گفت وامروز ... دیروز در باره ماهواره این را و... امروز....در باره حجاب ... در باره قرارداد کرسنت ... این سوال خیلی پاسخ دشواری ندارد.

تغییرات افراد در چند سال اخیر واز این رو به آن رو شدن به یک رویه تقریباً عادی تبدیل شد. در همین استان کوچک خودمان هم تغییرات افراد فوق العاده است . یکی نان یک جناح را می خورد وقربانی می کند تا نیمه های شب پوستر های فلان کاندیدا را می زدند بعد که کسی دیگه برنده می شد از جای دیگه سر در می آورند.

البته توی دنیای فوتبال قبلاً بزرگترا می دانند که رفتن آبی ها به  تیم قرمزها  ویا بر عکس ,یه چیز تقریباً محالی بود اما با حرفه ای شدن فوتبال دیگر نه تعصبی نسبت به تیم وجودداردبلکه هر کجا دلالی وپول بیشترشد تغییر آسان می شود.این یعنی حرفه ای شدن.
خدا نکند سیاست هم حرفه ای شود(به این معنا) . آدم می ماند که خواب است یا بیدار؟ دیروز یک شعار ویک عمل وامروز 180 درجه بر عکس آن . خدا عاقبتمان را ختم بخیر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: