« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
اگر مجلس بتواند بودجه لازم را برای احداث یک پایگاه نیروی دریایی در این منطقه اختصاص دهد، کشور می‌تواند از مزایای اقتصادی انجام این مهم برخوردار شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
 سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام  در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت درباره دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران به جیبوتی گفت: جیبوتی در منطقه استراتژیکی قرار گرفته، بنابراین از استعدادهای بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی برخوردار است که ایران و جیبوتی باید با تعامل و همکاری دوجانبه از آن بهره‌مند شوند.

 عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مجلس بتواند بودجه لازم را برای احداث یک پایگاه نیروی دریایی در این منطقه اختصاص دهد، کشور می‌تواند از مزایای اقتصادی انجام این مهم برخوردار شود. به دلیل اینکه پایگاه نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با تامین امنیت کشتی‌های تجاری ایرانی به نوعی زمینه توسعه اقتصادی کشور را فراهم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: