« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
شهروندان لنده ای انتظار دارند شهرستان آنها دارای بیمارستان و اورژانس باشد اما این شهرستان نه تنها فاقد بیمارستان و اورژانس بوده بلکه فاقد مرکز درمانی مناسب است

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
امروزه  نیاز به درمان مناسب یکی از ابتدایی ترین نیازهای انسان است که  برای تحقق این امر به پزشک، امکانات و مکان های مناسب نیاز است.
شهروندان لنده ای انتظار دارند شهرستان آنها دارای بیمارستان و اورژانس باشد اما این شهرستان نه تنها فاقد بیمارستان و اورژانس بوده بلکه فاقد مرکز درمانی مناسب است.
تنها درمانگاه موجود در سطح این شهرستان فاقد امکانات و پزشک متخصص است بطوری که برای یک بیماری ساده باید به شهرستانهای همجوار و خصوصا دهدشت مراجعه نمود.
جدا از نبود پزشک متخصص، تعداد پزشکان عمومی این شهرستان نیز به اندازه کافی نبوده و این امر مشکلاتی را برای مردمان این شهرستان بوجود آورده است.

البته قصد نادیده گرفتن خدمات مسولین فعلی تنها درمانگاه این شهرستان را نداریم منتهی گلایه ما از کمبود امکانات پزشکی و درمانی و پزشک متخصص و عدم استقلال اداره شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است که امیدواریم مسئولان نسبت به ایجاد اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و تصویب چارت سازمانی مستقل و همچنین نسبت به تأمین امکانات پزشکی درمانی و پرسنل مورد نیاز در حوزه پزشکی و پیراپزشکی اقدام لازم را بعمل آورند تا مردم این دیار نیز طعم شیرین طرح تحول سلامت اداری را هم چشیده باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: