« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به مناسبت هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور در شهرستان  لنده برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در این مراسم ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ، با بیان اینکه المپیاد درون مدرسه ای نمونه کوچک شده المپیاد های دانش آموزی است، افزود: این المپیاد با هدف ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، افزایش مشارکت دانش آموزان و اولیای مدرسه در فعالیت های ورزشی، ترویج سیاست مدرسه محوری، توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارتی دانش آموزان در مدارس شهرستان برگزار می شود.
سید عیسی تقوی فرد افزود: اين المپياد از 26 مهر تا 30 اسفند ادامه دارد و دانش آموزان مختلف بصورت درون آموزشگاهي با يکديگر به رقابت مي پردازند.
ایشان در ادامه گفت: این المپیاد ورزشی در مقطع ابتدايي با رشته شنا و ورزش هاي سبک و در مقطع متوسطه اول و دوم بصورت اختیاری و با انتخاب دانش آموزان برگزار می شوند.

همچنین در مراسم دیگری که به همین منظور در دبيرستان دخترانه خديجه کبري برگزار شد ،محمد مرادي، فرماندار شهرستان لنده گفت: ورزش فعاليتي بسيار مفيد است که فوايد بسيارزيادي در زندگي فردي واجتماعي دارد و علاوه بر جسم وروح وروان در اخلاق انسان نيز موثر است.

وی افزود: ورزش در کنار جسم روح را نيز صيقل مي دهد و مي تواند داروي مهمي در افسردگي که امروز دامن گير جوامع جهاني است، باشد.

فرماندار لنده  از مربیان ورزش و مدیران مدارس خواست تا  با حفظ روحيه ورزشي و اخلاق مداري تاثيرات مثبتي را بر روی دانش آموزان ایجاد نمایند.
در پایان این برنامه دختران نوجوان  کنگ فو کار لنده ای حرکات نمایشی زیبایی را به اجرا در آوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: