« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
معاون برنامه ریزی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ مدیری در این استان طبق قانون حق استخدام به هر صورتی را ندارد

 

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

علی حسن نورزوی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: طبق ضوابط اجرای قانون بودجه سال 92 و 93 استخدام اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی ممنوع اعلام شده است.

وی بیان کرد: تنها درصورتی یک فرد می تواند در ادارت استان استخدام شود که معاون توسعه مدیریت وزارت کشور و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با آن استخدام موافقت کرده باشند.

نوروزی افزود: البته برخی دستگاه های اجرایی و شرکت های های دولتی از محل درآمدی دستگاه برخی افراد را استخدام می کنند که این موضوع منعی ندارد.

معاون برنامه ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه جوانان استان بیکاری است، تصریح کرد: انتظار می رود اگر اداره ای برای انجام وظایف محوله با کمبود نیروی انسانی مواجه است و باید به هر طریق استخدام کند باید با آزمون باشد تا حقی از کسی تضیع نشود.

نوروزی ابراز کرد: با شناختی که از استاندار دارم و حساسیت ایشان بر روی موضوع استخدام رابطه ای بدون حتم با مدیر خاطی برخورد می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: