« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
مواظب جنگ نرم دشمن باشید و در راستای منافع دشمن حرکت نکنید.قدر خود را بدانید و با یادگیری علم و دانش هم برای آینده خود و هم برای آینده جامعه مفید باشید

آوای دنا :حجت الاسلام مهدي كياني اصل در مراسم بازگشايي مدارس شهرستان لنده كه بصورت نمادين در دبيرستان علامه طباطبايي برگزارشد با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی،تقارن ارزشمند هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصيلي را نشان از مجاهدت هاي  فراوان دانش آموزان  ايران اسلامي در 8سال دفاع مقدس دانست.
امام جمعه لنده  افزود ، جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت  سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین كننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از 36000 شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا نمودند.
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای نسل جوان خطاب به دانش آموزان گفت:مواظب جنگ نرم دشمن باشید و در راستای منافع دشمن حرکت نکنید.قدر خود را بدانید و با یادگیری علم و دانش هم برای آینده خود و هم برای آینده جامعه مفید باشید.
حجت السلام کیانی اصل در ادامه با بیان اینکه در آیات و روایات ثواب زیادی برای کسب علم و دانش دیده شده خطاب به آنها گفت:شما که در حال کسب علم هستید مثل کسانی هستید که جهاد می کنند.
امام جمعه شهرستان لنده در پايان از معلمان و مدیران خواست تا با نصب یادمان شهدای دانش آموز و ایجاد نمایشگاههای دفاع مقدس ،دانش آموزان را با ارزشهای دفاع مقدس و ارمانهای شهیدان و امام شهیدان آشنا نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: