« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
اعضاء این باند با اخذ وجه هنگفتی از متقاضیان مبادرت به جعل و صدور مدارک جعلی تحصیلی از مقطع فوق دیپلم تا مدرک دکترا می کردند

 به گزارش آوای دنا ،فرمانده نیروی انتظامی کهکیلویه و بویر احمد از کشف و دستگیری اعضای یک باند جعل مدارک تحصیلی در گچساران خبر داد .
سردار غلامزاده گفت : طبق اطلاعات بدست آمده مبنی بر فعالیت یک باند جعل اسناد و مدارک تحصیلی در گچساران دو نفر از اعضاء اصلی این باند شناسایی و با تشکیل پرونده طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند .
وی با بیان اینکه اعضاء این باند با اخذ وجه هنگفتی از متقاضیان مبادرت به جعل و صدور مدارک جعلی تحصیلی از مقطع فوق دیپلم تا مدرک دکترا می کردند افزود : با دستگیری 2 نفر از این باند مقادیر زیادی مدارک تحصیلی جعلی و وسایل لازمه برای جعل مدارک کشف و ضبط شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان گفت : کار شناسایی و دستگیری دیگر اعضا این باند و نیز جمع آوری مدارک جعلی دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.
سردار غلام زاده افزود : این باند در استانهای خوزستان ، بوشهر ،‌ هرمزگان ، ‌کردستان ، ‌کهگیلویه و بویراحمد و نیز تهران اقدام به جعل و صدور مدارک تحصیلی می کرد .
وی از مردم خواست که توصیه های پلیس را جدی گرفته و فریب چنین افرادی را نخوردند و در صورت مشاهده و آگاهی دقیق از فعالیت های آنان مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

واحد خبر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: