« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
مهمترین اولویت شهرستان خروج از بن بست بوده چراکه نبود شبکه‌ راه‌های ارتباطی در شهرستان عامل اصلی عدم توسعه و پیشرفت شهرستان بود

آوای دنا:فرماندار لنده ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای اخلاق، تقوا و سختکوشی هستند لذا خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید بزرگوار الگویی مناسب برای همه مسوولان است تا خدمات خود را بی منت انجام دهند.
محمد مرادی افزود:دولت‌های بعد از انقلاب یکی پس از دیگری با اهداف و برنامه‌های مختلفی در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کرده و توانسته‌اند موفقیت‌های مختلفی را به دست اورده و خدمات قابل توجهی را نسبت به مناطق محروم کشور ارائه دهند.
فرماندار شهرستان لنده در ادامه به سئوالات خبرنگاران پیرامون موضوعات و مشکلات مبتلا به شهرستان پاسخ گفتند.
وی در خصوص طرحها و برنامه های دولت برای شهرستان تازه تاسیس لنده گفت:مهمترین اولویت شهرستان لنده خروج از بن بست بوده چراکه نبود شبکه‌ راه‌های ارتباطی در شهرستان عامل اصلی عدم توسعه و پیشرفت شهرستان بوده و در سفر نماینده مجلس ،استاندار و معاونان  به شهرستان تدابیر خوبی در این زمینه اندیشیده شده است.

مرادی یادآور شد: با مساعدت و حمایت استاندار و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی برای احداث پل و کلنگ‌زنی جاده ارتباطی لنده-تراب- دهدشت اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 به این جاده اختصاص یافته که طراحی آن به پایان رسیده و آماده برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

وی در ادامه توجه به بخش کشاورزی را از اولویتهای مهم دولت در شهرستان لنده خواند و گفت: به جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ آب‌رسانی به دشت آبلش و اجرای آبیاری تحت فشار  مبلغ 15 میلیارد ریال به شهرستان از محل اعتبارات ماده 180 اختصاص یافته که به پیمانکار جهت تکمیل داده خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح تا اوایل سال 94  به بهره‌برداری برسد.

ایشان در خصوص مشکلات جاده‌های روستایی گفت: با توجه به عدم آسفالت جاده‌های روستایی، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد ریال جهت آسفالت و توسعه راه‌های روستایی اختصاص یافته است.

فرماندار لنده در ادامه به سفر معاون وزیر به استان اشاره کرد و گفت: در سفر معاون وزیر راه‌ و شهرسازی به استان بیش از یک‌هزار تن قیر به شهرستان جهت آسفالت و زیر سازی بیش از 25 کیلومتر راه روستایی اختصاص یافت که در آینده نزدیک این پروژه در شهرستان نیز آغاز خواهد شد.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده در پاسخ به خبرنگار آوای دنا در خصوص علل عدم استقلال و استقرار ادارات در شهرستان لنده؟ یادآور شد: بعضی از ادارات با توجه به محدودیت ساخت و ساز و نبود زیرساخت‌ها از جمله زمین و ساختمان فضای اداری نتوانستند نمایندگی‌های خود را در شهرستان راه‌اندازی و افتتاح کنند.

مرادی با بیان اینکه سایت اداری شهرستان در دستور کار است گفت: تعدادی از ادارات به زودی نمایندگی خود را در شهرستان افتتاح خواهند کرد مانند جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی و ...

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگار آوای دنا تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: