« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از لزوم همکاری وهمگامی همه مبادی ذیربط واهالی فوتبال در جهت بهبود وضعیت فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت

آوای دنا :پرویز موسوی در گفتگوی اختصاصی با آوای دنا گفت:هیئت فوتبال استان رشد وپیشرفت فوتبال در کلیه نقاط استان را در دستور کار خود قرار داده ودر این راه دست همکاری وتعامل را به سوی همه دلسوزان ورزش استان دراز می کند. رئیس هیئت فوتبال استان اظهار داشت :به یاری خدا وهمکاری با پیشکسوتان ودلسوزان فوتبال برای ارتقاء فوتبال از هیچ فعالیتی دریغ نخواهیم ورزید وی همچنین از همکاری وتعامل اداره کل ورزش وجوانان استان قدر دانی کرد.
موسوی در خصوص  زمان نقل و انتقالات نیز گفت :تقویم زمانی را به مناطق و شهرستانها اعلام نمودیم و بر همین اساس زمان نقل و انتقالات فوتبال را اوایل آبان ماه اعلام نمود.ایشان همچنین از شروع مسابقات لیگ استانی در نیمه دوم آبان ماه خبر داد.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شایعاتی مبنی بر تغییر رئیس هیات فوتبال شهرستان لنده گفت:تا کنون درخواست رسمی در این خصوص به هیات فوتبال استان واصل نگردیده منتهی طبق بند ب ماده 35 و تبصره ذیل آن آقای سعید ذاکری پوربعنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان لنده منصوب و همچنان نیز در این مسئولیت باقی خواهند ماند وی عملکرد رئیس هیات فوتبال شهرستان لنده را در مدت کوتاه مسولیت ایشان مطلوب و رضایتبخش اعلام نمود.
پرویز موسوی در اوایل سال جاری  با کسب ۱۵ رای از ۲۳ رای توانست برای دومین بار رئیس هیات فوتبال استان شود.
آوای دنا ضمن تقدیر از رئیس هیات فوتبال استان ، امیدوار است تا با بهره گيري از تجارب خوبي كه ایشان  در طی اين مدت اندوخته بتواند با مديريتي عالمانه به نابساماني هاي احتمالی در فوتبال استان خاتمه دهد و اين رشته پرطرفدار را كه حساسيت زيادي در اقشار مختلف دارد به سمت و سوي رشد و اعتلا رهنمون نمايد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: