« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
بزرگواری : برخی با کوبیدن یک نماینده یا استاندار یا درگیر کردن این دو به دنبال کسب منافع هستند که باید در این زمینه اخلاق را حفظ کنیم

آوای دنا :حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران و تبریک روز خبرنگار ، گفت:معمولا همه سایتهای استان را مطالعه می کنم اعم از خبرها ،تحلیلها و کامنت ها و لازم میدانم از آنهایی که نقد منصفانه و دلسوزانه می نویسند تشکر و انهایی که مغرضانه می نویسند را به خدا واگذار میکنم.

وی با اشاره به سلطه  رسانه ای غرب و تاثیرات منفی آن بر وضعیت فرهنگی و اقتصادی مملکت گفت باید رسانه های ما نیز توسعه پیدا کنند و کیفیت رسانه ها مد نظر و توجه صاحبان قلم و مسولان زیربط قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری، بزرگان کشور، روسای جمهور قبلی و فعلی و همه دلسوزان نظام به توسعه کمی رسانه ها اشاره دارند که در این زمینه باید توجه کافی صورت گیرد.

بزرگواری ادامه داد:برخی فکر می کنند با حاشیه سازی می توانند به نوایی برسند و با کوبیدن یک نماینده یا استاندار یا درگیر کردن این دو به دنبال کسب منافع هستند که باید در این زمینه اخلاق را حفظ کنیم.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی آرامش و آسایش هر جمعیت، قوم، نژاد، شهر و ملتی را در سایه وحدت دانست و گفت: یکی از شاخصه های این مقوله، توجه رسانه ها به مسئله وحدت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: