« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛
نشست ستاد سیاست‌گذاری و هماهنگی اجلاسیه شهدای شهرستان دنا در محل فرمانداری این شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست ستاد سیاست‌گذاری و هماهنگی اجلاسیه شهدای شهرستان دنا با حضور امام جمعه شهرستان ،معاون عمرانی استاندار،فرماندار  شهرستان دنا،مدیر کل  دفتر امور شهری استانداری،فرمانده  سپاه ناحیه دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران کمیته‌ها مورخه 1403/01/28در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه شهدای شهرستان دنا

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا و کنگره ملی 2000 شهید والامقام استان از مهمترین رویداد فرهنگی در استان بوده و همه کمیته‌ها می بایست وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای در خور‌ شأن شهدا داشته باشیم.

۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده، بخشی از کمیته‌ها به ریاست مدیران ادارات و دبیران آن معاونت‌های سپاه و برخی نیر بلعکس است.یکی از کمیته‌های نقش آفرین کمیته فضاسازی است که برعهده شهرداری بوده و همچنین کمیته عمران و آبادانی که نقش مهمی دارد. بخشی از اعتبارت توسط استان تأمین شده است و انتظار می‌رود مدیران ادارت بیش از پیش پای کار بیایند و همکاری لازم را در جهت تامین اعتبار مورد نیاز داشته باشند.

نصب بیلبورد در ورودی شهرها، نامگداری بلوار کمربندی شهر به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی، و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارشات کمیته ها توسط ادارات جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی شهدای استان از مصوبات این جلسه می باشد.

نصب نماد و تمثال شهدای شاخص شهرستان و فضاسازی شهری از جمله اقداماتی است که می بایست کمیته فضاسازی که بر عهده شهرداری است در این خصوص اقدام نمایند.همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: