« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کسانی که متعهد به اسلام و قانون هستند باید مجوز کافه‌ها به آنها واگذار شود، گفت: کافه‌هایی که ولنگار و مرکز فساد شده‌اند باید با آنها برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آیت الله «سید نصیر حسینی در نشست هماهنگی اجرای طرح «نور» ضمن تبریک حماسه موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی و جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: این پیروزی خوشحال کننده برای کسانی بود که علیه رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی کرده و در میدان حضور پیدا کردند.

با کافه‌هایی که ولنگار و مرکز فساد شده‌اند برخورد شود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: این پیروزی مربوط به جبهه مقاومت و ملت ایران نیست، بلکه همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا در کشورهای مختلف که به میدان آمده و نسبت به جنایت‌های اسرائیل غاصب اعتراض کردند، است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما حدود دو هفته قبل از حمله اعلام کرد و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و طرفداران آنها همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند ولی شکست سختی متحمل شدند.

آیت الله حسینی یادآور شد: عملیات «وعده صادق» تاثیر به سزایی در معادلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در دنیا خواهد داشت.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از مسائل اخلاقی و ولنگاری موجود در جامعه را مربوط طراحی هایی که از طرف کشورهای محور شرارت صورت می گیرد دانست و افزود: با نابودی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان آنها این ولنگاری‌ها و مسائل اخلاقی در جامعه و دنیا ریشه کن خواهد شد.

وی در ادامه حجاب و عفاف را قانون خدا و دین مبین اسلام دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر مسئله حجاب در جامعه تاکید بسیاری دارند.

آیت الله حسینی بیان کرد: اکثریت مردم حجاب را پذیرفتند و غالب دختران و بانوان ما حجاب را رعایت می‌کنند ولی تعداد معدودی که اهل رعایت این مسائل نیستند باید برخورد لازم صورت گیرد، هرچند که کار فرهنگی و تبلیغی نیز باید در دستور کار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تذکر لازم به افرادی شد که حجاب را رعایت نمی‌کنند و تاکید کرد: بر اثر سهل انگاری و بی‌توجهی در گذشته به این مرحله رسیدیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها قانون خاص خود را دارند و می‌توانند در این زمینه کنترل لازم را داشته باشند، اظهار کرد: دانشجویان و افراد مراکز علمی باید شأنیت دانشگاه و مراکز را حفظ کنند.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه کف خیابان با دانشگاه و مراکز اداری و بازار متفاوت است، افزود: مراکز دانشگاهی و آموزشی باید پوشش (وضعیت حجاب و عفاف) آنها متفاوت‌تر از سایر افراد باشد، زیرا از آنها انتظار بیشتری مد نظر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار رصد و تذکر لازم به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان شد که در زمینه حجاب کوتاهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که متعهد به اسلام و قانون هستند باید مجوز کافه‌ها به آنها واگذار شود، گفت: کافه‌هایی که ولنگار و مرکز فساد شده‌اند باید با آنها برخورد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: