« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد خبر داد:
در راستای نظارت بهداشتی مراکز فروش شیرینی و شکلات در سطح شهرستان ، مقادیر زیادی شکلات غیرقابل مصرف شناسایی و معدوم گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف گفت: به منظور حساسیت عرضه مواد غذایی ، تامین سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء سطح بهداشتی محصولات بسته بندی موادغذایی ، خشکبار ، شیرینی جات و شکلات ، بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای بصورت مستمر مراکز عرضه کننده را پایش و رصد می نمایند.

جمع آوری 450 کیلوگرم انواع شیرینی و شکلات تاریخ مصرف گذشته در یاسوج

دکتر بهنام نیازی اعلام کرد : در این نظارت ها ، در سطح شهر یاسوج و در بازرسی های انجام شده  مقدار 450 کیلوگرم ، انواع شکلات بدلیل فساد و تاریخ مصرف گذشته، شناسایی و امحاء گردید و سپس پرونده متخلف به منظور تعزیر به مراجع قضایی استان ارجاع داده خواهد شد.

دکتر نیازی تصریح کرد : با توجه به اینکه عرضه محصولات شیرینی و شکلات تابع شرایط خاص بهداشتی بوده و در همین ارتباط تاریخ های تولید ، انقضاء و شرایط نگهداری محصول ملاک ارزیابی قرار می گیرد. در صورت رویت موارد تقلب و تخلف بهداشتی با افراد متخلف طبق قانون اصلاحیه ماده 13 قانون مواد خوردنی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

همچنین سامانه تلفنی 190 جهت شکایات و اعلام مشکلات بهداشتی شهروندان بصورت شبانه روزی پاسخگو می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: