« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
در آستانه برگزاری کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده صورت گرفت:
در آستانه برگزاری کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده جلسه کمیته طلاب و روحانیون شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در جمع طلاب ضمن خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران گفت:در آستانه عید فطر قرار داریم و امیدواریم سال پر خیر و برکتی را در پیش داشته باشیم.

جلسه طلاب شهرستان لنده با موضوع  برگزاری کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهرستان برگزار شد/رئیس اداره تبلیغات اسلامی :خدمت شایسته به مردم و جلب رضایت آنها از مهمترین خواسته های شهدا بود/جزئیات+تصاویر

اجلاسیه شهدا ۳ خرداد در لنده و مهر ماه در مرکز استان برگزار می شود

رئیس کمیته طلاب و روحانیون اجلاسیه شهدای شهرستان خطاب به طلاب افزود: انتظار می رود روحانیون در مراسمات ملی و مذهبی در صف اول قرار بگیرند چرا که حضور آنان تاثیر بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:اجلاسیه شهدا ۳ خرداد در لنده و مهر ماه در مرکز استان برگزار می شود و یک کار فرهنگی بزرگ و تاثیر گذار هست.

مسولان کاری نکنند که مردم از راه شهدا فاصله بگیرند

وی تاکید کرد:ما مدیون شهدا هستیم، شهدا جانشان را فدا کردند و حق دینی ،حق حیاط برگردن ما دارند و اگر سینه سپر نمی کردند ما الان امنیت جانی ،دینی و دنیوی نداشتیم و باید نسبت به این موضوع توجه خاصی داشته باشیم.

حجت الاسلام الهی نیا گفت :شهدا فدا شدند تا ما فدا نشویم پیامبران آمدند تا ما راه را گم‌نکنیم‌ در ادامه کار انبیا شهدا حقیقتا راه را به ما نشان دادند و آن راه را حفظ کردند و رسالت انبیا و شهدا چیزی جز انسان سازی نبود.

وی تاکید کرد :قطعا مهم‌ترین درخواست شهدا امروز رضایت مردم است و مسئولین باید رضایت مردم را در راس کار خودشان قرار دهند ،دولت انقلابی دارد زحمت می کشد اما در بحث گرانی و سفره مردم نگرانی هایی وجود دارد و امیدواریم توجه شان به معیشت مردم باشد و اگر این مسائل را رعایت نکنند خود به خود مردم از راه شهدا فاصله می گیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: مسئولین باید وظیفه شان را به درستی انجام دهند تا مردم نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی بدبین نشوند، شهید جهان آرا خطاب به رزمندگان گفت :بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را پی می گیریم مواظب باشید ایمانتان سقوط کنند.

حجت‌الاسلام الهی نیا گفت: شهدا از نگاه مادی به معنوی منتقل شدند و بعضی از آنها جز رتبه های اول دانشگاهی بودند مثل شهید طیب که تحصیلات خود را در خارج از کشور انجام داد و آنجا را رها کرد و در میدان جنگ حاضر شد و جانش را فدا کرد.

نباید به واسطه کم کاری مسولان بین ما و شهدا فاصله بیفتد

الهی نیا تاکید کرد: شهدا انسان های زرنگ و باهوشی بودند و همین با هوشی آنان باعث شد بهترین راه را انتخاب کنند.

حجت الاسلام الهی نیا خطاب به طلاب گفت: در فضای مجازی، عکس شهدا و هر تدبیر و خلاقیتی که دارید به کار ببرید برای اطلاع رسانی و جذب مردم و حتی کسانی که نگرانی‌های نسبت به وضعیت موجود دارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت: امیدواریم در مسئولین جرقه ای به وجود بیاید مشکلات مردم را حل کنند و شهدا حق بر گردن ما دارند و هر مشکلی داشته باشیم نباید بین ما و شهدا فاصله بیفتد انشالله که بتوانیم یک اجلاسیه با شکوه را در شهرمان برگزار کنیم و مقدمه ای باشد برای کنگره شهدای مرکز استان در مهر ماه و مراسم در شان و تاثیر گذار فرهنگی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: