« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان ، شعبانی فرماندار شهرستان دنا پیام تسلیتی منتشر نمود.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان دنا در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

متن پیام فرماندار دنا به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان والامقام الله کرم، الله کس و حجت الاسلام محمد خرسندیان که بحق از سرمایه‌های معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بود، مایه تالم و تاثر قلبی همه ماهاشد.آن شخصیت والا با تقدیم پاره‌های تن خود در جبهه‌های نبرد نور علیه تاریکی، نام خود را در دفتر ایثار و مقاومت و افتخارات این مرزوبوم جاودانه کرد.

بی تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه‌های عظیم کشورمان هستند خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‌ی خویش به خاطر امنیت، حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی گذشتند.بی شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار بوده و در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی موثر است.

اینجانب درگذشت اندوه بار آن پدر سفرکرده را به مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های معظم شهیدان،بویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.از درگاه ایزد منان، برای روح پاک آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

 

پارسا شعبانی 

فرماندار شهرستان دنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: