« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
در گفتگوی کارشناس و مشاور بیمه مستمری سامان با آوای رودکوف عنوان شد:
آقای محمد جواد زینت منش کارشناس ‌‌ و مشاور بیمه های عمر و مستمری سامان در گفت وگو‌ با خبر نگار پایگاه خبری آوای رودکوف بیمه سامان را این چنین معرفی می‌کند .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،جواد زینت منش در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف در یاسوج گقت: این موارد شاید از مهمترین دلایل حضور و شروع کار بنده در شغل بیمه و همکاری با جناب دانایی و مجموعه قدرتمند بیمه سامان می باشد.

بیمه سامان یکی از قدرتمند ترین شرکت های بیمه با توانگری مالی رتبه یک در یازده سال متوالی

وی گفت: بیمه سامان یکی از قدرتمند ترین شرکت های بیمه با توانگری مالی رتبه یک در یازده سال متوالی ، امسال نوزدهمین سال خدمت رسانی و تولد خودش رو جشن گرفت.

این کارشناس گفت؛ این شرکت سهامی عام هست و سهامدار اون عامه مردم هستند که مانند تمامی شرکت های بیمه تحت نظارت و ضمانت ببمه مرکزی میباشد و در تمامی زمینه های بیمه ای اموال و اشخاص و مسئولیت ها در حال خدمت رسانی و انجام وظیفه میباشد

تمامی شرکت های بیمه خوب و محترم و معتبر هستند 

 زبنت منش گفت: اما بیمه سامان در یکسری از خدمات نظیر بیمه های تکمیلی انفرادی، بیمه های مسئولیت و بیمه های عمر و زندگی زبان زد و متمایز عمل کرده که در اینجا به صورت مثال طرح سامانیار بیمه عمر و مستمری سامان که بسیار مورد استقبال واقع شده رو خدمتتون عرض میکنم.

وی اشاره کرد؛سامانیار بیمه سامان یک طرح فوقالعاده بیمه ای با پرداخت یکجای حق بیمه در سنوات ۵ ، ۱۰، ۱۵، ۲۰ سال میباشد که دارای بالاترین سقف پوشش های بیمه ای و بالاترین تعداد پوشش و پوشش های منحصر به فرد هست که بیمه گذار ها رو با حداقل سنوات ۵ سال باز نشسته و مستمری بگیر بیمه سامان خواهد کرد که دریافت مستمری در اون بدون محدودیت سنی و بدون توجه به داشتن بیمه عمر بقیه شرکت های بیمه یا داشتن سابقه تامین اجتماعی و صندوق های باز نشستگی کشور و... میباشد.

زینت منش افزود:به لحاظ سود دهی بالاترین میزان سود که در سالیان گذشته با میانگین سود قطعی بالای سی درصد در صندوق رشد ۱ بوده و در کوتاهترین زمان و بالاترین سرعت صادر میشه و خوشبختانه سرعت بالای صدور هم از ویژگی های مهم این طرح بیمه هست.

ایشان در پایان صحبت هام خدمتتون عرض کنم که با توجه به اینکه شرایط استفاده و معرفی و ثبت نام هر شخص با شخص دیگه در این طرح متفاوت هست و ما هم بیمه رو با توجه به شرایط اقتصادی و شخصی و شغلی افراد مشاوره میدیم ، ضمن دعوت عموم همشهریان برای حضور در این طرح، اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارن ادرس ما در شهر یاسوج بلوار بویراحمد نبش کاشانی ۴ ساختمان پشتیبانی سازمان فروش بیمه سامان طبقه اول پلاک ۲ هست به همکاران ما در این دفتر مراجعه کنن یا با تلفن ثابت ۰۷۴۳۳۲۳۰۷۳۹ تماس بگیرند تا همکاران ما در اسرع وقت راهنمایی کنن و خدمتشون باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: